Посмотрите где Питер сейчас
http://www.clubfantasy.se/crew.phpНикак не могу найти Шведского переводчика в и-нэте
Кто нибуть перевидите что там интересного:
Vår utsände reporter och kollega Albin, fick denna gång ett minst sagt annorlunda uppdrag, som var att åka hem till sin egen "arbetsgivare" Peter Thelenius, för att intervjua honom inför hans "gig" i Köping, på hans faktiskt egna klubbkväll!? Nåväl... Så här säger Basic Elements frontfigur och delägare till Club Fantasy, när Albin ställde frågor, han säkert kunnat svara på själv!
Hur länge har egentligen Basic element existerat, och hur kommer det sig att ni fortfarande är ute och spelar?
The cash is good, haha... nej, jag skojade bara! "Basic" släppte sitt första album för drygt 10 år sedan, och sen rullade det bara på med ett nytt släpp varje år, vilket resulterade i totalt 17 hits mellan åren 94-98´.Nu har flera av låtarna vi släppt, mer eller mindre blivit kultförklarade och folk verkar vilja återuppleva och minnas..och vi tycker ju att det är SÅ kul att gigga!? Fast om responsen från publiken skulle upphöra nån dag, eh... då slutar vi nog ändå inte spela misstänker jag, hehe... hur lät det?!
Kommer ni släppa nåt nytt i framtiden?
Jepp... har jobbat på nytt material sen ett år tillbaks, och enligt oss är det det bästa vi någonsin gjort... eller rättare sagt, någon någonsin gjort, fniss!? Hoppas på release av första singeln i slutet av sommaren, och ett nytt album i höst!?
Hur försörjer du dej idag, om man får fråga?
Har många järn i elden må jag säga... bokar bla. spelningar åt div. kända och okända akter, jobbar för en reklamfirma, skriver låtar till andra etablerade artister, och driver Club Fantasy-konceptet tillsammans med mina kolleger Jonas & Sebastian i en hel del andra städer runt om i Sverige!
Ok, vad tror du om spelningen på Valborg, samt om publiken i Köping?
Jag vet att det kommer bli HELT GALET!! Har gjort en omfattande överblick för Club Fantasys räkning om våra möjligheter i Köping, samt fått en hel del "insider tips" från nära och kära att detta är staden vi borde lägga alla våra kort på! Därför gör vi nu det, och drar igång på absolut allvar... vi har jättehöga förhoppningar, och satsar därför på att göra det absolut bästa ifrån oss! Att vi sen då lyckats få med oss en så omtyckt och seriös arrangör, som Hotell Scheele, och därmed alla butiker i staden, gör ju att man känner sig extra sporrad! Om folket i Köping verkligen visar vad dom går för på Valborgmässoafton, och festar loss tillsammans med oss på en utomjordisk nivå, så kommer Club Fantasy tillbaks... förmodligen redan månaden därpå, och vi tror på Köping till 100%, om det var det du menade!
Hur är du som person?
Amen Albin... got nothing but love for you, men nu har jag inte tid längre, och vem f-n bryr sig, hahaha!? Till Köping säger jag bara en sista sak... ladda upp, sov ut och ät rätt, för nu vankas årets roligast party runt hörnet, vi ses på Scheele den 30:e April!